30.7.09

Hopa...2007!


LA MULTI ANI TUTUROR, DRAGII MEI! Am foarte multe sa va scriu...dar nu astazi...sunt in concediu...inca...ne vedem pe blog...dupa 8 ianuarie...cand am sa va povestesc, pe parcursul unui scurt, dar sper, inedit blogleton...tot ce am simtit incepand din 11 decembrie...data de la care am restanta la jurnalul meu semi-cenzurat:)....si pana in zilele noastre! Totusi....pentru ca am vazut ca voi nu m-ati parasit...ci dimpotriva...m-ati colindat si pe yahoo 360 de grade...imi fac datoria de onoare...si cu mare placere: "VA UREZ UN NOU AN SUPER FAIN...SUPER PLIN DE BUCURII, IMPLINIRI, LUCKY STRIKES , SUPER CULTURAL...IN RITMURILE CAPITALEI CULTURALE EUROPENE - SIBIUL NOSTRU -, UN AN SUPER SANATOS SI SUPER DRAGASTOS, PRIETENOS, GLUMET, INTERESANT, CAPTIVANT, VIVANT....samd...din TOATA INIMA! "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu