29.7.09

La edţia a II-a...Ziua Sugarului Sibian...cea din 2007

Greu, mama, greu, greu la deal cu boii mici! E ora 21.30, vineri seara, inca n-am plecat de la servici! Azi amexperimentat multe...am carat tevi de corturi, masute, scaune (nu, ca mi le-a adus carutasul), am mers cu caruta cu Dana (iapa de 10 ani, in floarea varstei...si mancacioasa de mama focului), am mangaiat o matza tigrata (in amintirea lui Teddy...singurul pisoi roman din viata mea, ca am mai avut inca unul italian, Jackie:)...ca mie nu-mi plac pisicii prea mult), am montat corturi, am mers cu bicicleta, am facut insolatie, m-am ars pe umeri, m-am simtit bine cu colegele si colegii nostri...mai putin cu unul, suntem tari...singura problema ca ploua, ploua cu rafale, ploua innebunitor, ploua cu tunte si fulgere, ploua si trazneste, ploua cu nervozitate...ploua de mama focului sau a apelor.
RA.....VINO MAINE DIMINEATA LA NOI IN MUZEU...STAI ACOLO 2 ZILE...NOAPTEA DU-TE LA CULCARE, DAR VINO SI DUMINICA...BEBELUSII ZILEI SUGARILOR SIBIENI AU NEVOIE DE TINE:)....IAR NOI SI MAI MULT...PENTRU CA DACA NU (SI NU ESTE O AMENINTARE:)IO NU MAI FAC NIMIC...SI AI MILA DE MINE, CA MA DUC IN CONCEDIU ...SI NU MAI VIN DECAT LA IARNA, SA DAU ZAPADA LA O PARTE IN PIATA MICA!
RA...SCOALA-TE DEVREME...VINO SI USUCA LUNCA SA PUNEM MOCHETA SA FACA SUGARII CROSS...HAI, SOARE, HAI!
PS sunt obosita tare, vreau un umar sa-mi pun capul, niste brate sa ma sustina....miss u!

pps..pseudo-actualizare azi, 23 iunie 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu