30.7.09


Extrem de sincer...daca voi regreta ca am scris acest blog...ilvoi sterge fara nici o mustrare de constiinta. Sunt super-deprimata, fara motiv plauzibil, viabil sau deductibil. Sunt frustrata, nu sexual, ci emotional. Stiu ca ma inrosesc tam-nsam...stiu ca vreau CEVA (nu va ganditi la prostii!!!)! Nights in white satin....nu vreau sa ma deprime melodi asta si mai mult...ILY...nici chiar asa...(frustrant)...mai mult nu zic ...pentru ca s-ar putea ca cineva sa inteleaga..si n-am chef..de nimic...decat fantezistic vorbind...sau cine stie...gata cu subiectu'....I've scard myself! IO NU INSIST! M-AM SATURAT! ASTEPT MOMENTUL POTRIVIT!

Am dorinte neideplinibile, vreau totul, sanatate, fericire, dragoste, bani, activitati placute, captivante, cauzatoare de satisfactii extreme., familie, copilash, liniste, dar si neprevezut surprinzator de reusit (iar visez!!!!)Am castigat multe...sau,mai bine zis, am deja un procent semnificativ din fiecare....mai putin FAMILIA MEA...dar nemultumita de mine vrea mai mult...Ce dracu vreau....?????


Momentan vreau sa beau..si am baut...si voi mai bea...inca un pahaRut de vin...Dar, nu asta e solutia...Solutia e sa fiu singura (POATE)....nu sunt sigura (naspa)! Nu-i asa ca e mult mai usor sa fii profi in cariera aeasa, decat sa fii profi in viata de zi cu zi?

O sa am casutza mea minunata, casutza din Dumbrava Fermecata....SA VINA ENERGIA SI SA NU IMI PESE DE NIMIC...

Un comentariu: