29.7.09

13


Desi mi-am pierdut telefonul in 13 iunie, desi mi-am uitat inelul meu de argint cu piatra norocoasa de granat acasa in 13 iunie, desi am autobuzul meu a avut un mic accident in 13 iunie (o basculanta nu ne-a dat prioritate pe un pod, ne-a spart un geam si oglinda retrovizoare)...totusi, nu pot spune ca 13 e o zi nenorocoasa, ci dimpotriva, e o zi putin mai DEOSEBITA decat altele, putin mai SPECIALA :).
Asta pentru ca mi-am gasit telefonul pierdut in autobuz in 13, in 14 iunie:) Mi l-a dat soferul...:) si io i-am dat un Cabernet Sovignon de Recas. Asta pentru ca inelul de argint cu piatra norocoasa de granat ma astepta linistit acasa, pe frigider, unde-l lasasem sa se odihneasca, cu o seara inainte, cand eu, neodihnita, modelam mici, la mare arta. Asta pentru ca accidentul din 13 cu autobuzul putea sa fie mult mai grav, daca soferul nu se retragea strategic de pe pod,pentru ca taifunul basculantic sa nu ne loveasca si mai tare.
Mi se parea ca am sa va spun foarte multe...dar m-am inselat, mi-am facut iluzii...nu mai am ce sa scriu...decat ca ..AM UN SECRET;)...pe care nu vi-l spun!!! Eliza Rea!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu