30.7.09

Blegeala...


Scurt/2...ma plictisesc de moarte! Nu mai am stare! Vad aceleasi lucruri, icoanele de pereti, firmele magazinelor de pe partea cealalta a drumului, aceleasi fete de asistente si infirmiere...pe a doctoritei...insa foarte rar! Aceleasi bufnituri de usi dimineata...trantituri si alte zgomote cauzate de lipsa celor 7 ani de acasa! Welcome to Europe, Romania! Vad totusi mai bine putin...am ajuns la randul al treilea de pe tabelul oftalmologic cu cifre...e de bine, daca va inchipuiti ca nici primul 6, ala mare de tot, nu-l vedeam acum o saptamana! Am si o colega de apartament, de birou...sau de salon...O batranica de 80 de ani..simpatica! Dar nu mai sunt in largul meu acum! Alta problema...stiu ca nu e bine sa fumez...stiu ca e nociv, stiu, in general, ce prostii contine tigara...dar nu vreau sa ma las! Ra, totusi sa stii ca am rarit-o! Nu pot si nu vreau inca sa ma las! Joi ma duc la RMN la Spitalul Militar...asta astept de cand m-am internat! Desi nu sunt deschisa lectiilor de viata...ce putin nu acum, iata ce am invatat in perioada asta: stresul trebuie reprimat...agitatia trebuie limitata...calmul trebuie chemat in fiecare situatie...micile strategii de buna-dispozitie trebuie analizate si realizate...din plin, pentru o mai buna functionare a creierului si inimii:) (Ralu stie!)...fumatul mai putin...si doar ocazional ( nu garantez ca am invatat din inima si suflet lectia asta...dar ma voi chinui)...ochelarii pe nas...(mama, ce urata o sa fiu!!!)...si multa liniste! Va pup...ma duc sa mananc mancare fara sare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu