29.7.09



Azi am doi sarbatoriti...GEMENI, ca zodie, dar nu si ei...Sa-i iau pe rand!

Draga mea Oana, reao, germanizato, neraspunzatoareo la bipuri, sms-uri si e-mailuri, te iert!Azi e ziua ta si imi amintesc toate nebuniile, toate nazdravaniile, toate aventurile noastre, toate rasetele si plansetele, toate juliturile in genunchi, toate corcodusele verzi nespalate, dar mancate cu pofta, toate party-urile (PARTY PEOPLE...). LA MULTI ANI, DRAGA MEA, WHEREEVER YOU ARE!!!

Si Dan..LA MULTI ANI! Ca mi-e lene (iar is rea) sa caut si sa trimit o felicitare personalizata...si tre s-o tai..ca ma asteapta alta munca:)

N-o tai inainte sa va explic ce-i cu poza cu ochelarii aia smecheri...cu MP3! Profit de aniversarile evocate mai sus pentru a face un APEL...adresat tuturor (in NEANT, in VAN sau DEGEABA poate:)...cu o dorinta! Dorinta mea pentru ziua mea care se apropie vertiginos! Vreau o pereche de ochelari Oakley, 520 MB memorie, pot functiona si pe post de sticker etc...Ii vreau de ziua mea, pe 8 iulie...n-am zis anul, dar va zic pretul 349 $ + taxele de transport! Promit sa fiu cuminte...si daca nu-i primesc acum, anul asta, ii astept si la anul...sau poate am noroc de Craciun! Va anunt ca sunt rabdatoare, dar insistenta...II VREAU! SE POATE?


Scris in 16 iunie 2006

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu