29.7.09

ABERAŢIE DE MAI


Dedicatie speciala Iepurelui de Mai din Alice in Tara Minunilor...sa traiesti, iepurila!!!!
Tentatia zilei de azi sta sub semnul ABERATIEI...vreau, incerc si sper sa reusesc sa ma descarc de oboseala prin apasarea literelor de pe tastatura, aberand la greu...fara nici o intentie, fara sa ma gandesc prea mult...vreau sa vina gandurile...in flux continuu...si sa incerc ca prin rapiditatea cu care scriu acum (la foc automat) sa nu le incetinesc trecerea.
CHESTIE SEMI-LUCIDA: Nu va speriati...fac un experiment cu mine insami...analiza lui o voi lasa pe alta data...cand ma fac mare!
Melancolie, dulce nebunie...vreau sa merg cu barca pe lac...nu mai sunt barci..offff doamne, grea e viata asa...suna o alarma...de ce suna asa de lung, de ce suna asa de tare..credeti ca am luat-o RAZNA...nu e adevarat ceea ce pare...ci adevarat este ceea ce simti...filosofia mea...cu care nu dau gres niciodata..aud voci pe coridor...imi aprind o tigara...PAUZA!!!...SINCOPA ARITMICA:) lol!!!...hai inainte ca vantul...si ca gandul, spre mare, spre soare, spre verde...as mnca o prajitura..intr-o barca...pe un lac imaginar...plin ochi de nuferi...sa vad un apus...sau poate un rasarit...sau sa fie luna plina...si sa pot merge pe "drumul tremurator al lunii"
ALTA CHESTIE SEMI-LUCIDA: Nu va afundati prea mult in tenebrele gandurilor mele...ca nu are rost. Azi scriu pentru mine...intr-o stare de confortabil inconfort. Nu cautati sa ma intelegeti, pentru ca nici eu nu inteleg prea mult(e). Parerea mea e urmatoarea NU CITITI MAI DEPARTE!!!AZI SCRIU LUUUUUNG SI PLICTISITOR!!!CONTINUAREA E A MEA!!!
Ma stramb cu dispret, ma enerveaza ziua, noaptea, dimineata si seara..dar visez la multe si rad in hohote, cand nu ma innec in plans...sa zambim pentru ca n-avem tze fatze...mi-amintesc de ani trecuti...ma gandesc la viitor...as merge intr-o pestera umeda..sa ma catzar...fara coarda..sa fie haul cat paraul:)...sa gasesc o ascunzatoare din care sa nu mai ies decat inghetata...la iarna. Am o idee, ce-ar fi sa inventez hibernarea de vara...poate mi s-ar potrivi azi...poate ca m-a lovit soarele in cap sau sabia lui Lawrence al Arabiei...fain e desertul...dunele..corturile...noptile...n-o spun din propria experinta...si din amintirile unor vise de marire...extraeuropene...fara aluzii (asta a fost o remarca LUCIDA, sorry ).....
PS. Gata, am revenit, ma controlez, sunt Eliza rationala:)...nu va speriati, n-am baut nimic...am vrut sa vad efectele oboselii cronice pe document scris, spre a-mi fi dovada. Am dormit 4 ore noaptea trecuta...si putin inainte de a ma apuca mi-am terminat treburile de servici..cu brio, spun eu...si cu dureri de ochi si cap...Ce-am invatat din experimentul asta...un lucru: Tata (care e medic...legist:) mi-a tinut enspe mii de prelegeri asupra efectelor oboselii pentru organism...si nu l-am bagat in seama, nu stiu daca o sa-l bag in seama de acum in colo...dar STIU CA ARE DREPTATE. Sunt curioasa...cam la cat se ridica nivelul oboselii mele de astazi masurat in beri...N-o sa aflu niciodata! Va sarut! Ich gehe nach Hause!!!

ps din 16 mai 2013 - postarea pe care tocmai aţi lecturat-o..aşa nărăvasă cum e ea a fost scrisă în mai 2006...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu